вторник, 6 март 2018 г.

Интервю с Червона


1. Поздрави от България. Идвала ли си някога в България и какво знаеш за нашата страна?
Здравейте. Никога не съм била в България и единственото, което знам за вашата страна са някои от нейните забележителности. А, що се отнася до социалния и политическия живот, вярвам, че в момента цяла Европа се намира в беда. Това е неофициална война срещу чистотата на народите, срещу традиционните семейства и ценности. И тъй като България е в Европа, аз съм сигурна, че тези проблеми са докоснали и вас.

2. Представи себе си с няколко изречения?
Моят социален статус не е важен. Всичко, което трябва да знаете за мен е, че аз съм лидер, имам съвест и правя музика.

3. От колко време се занимаваш с музика? Как определяш своят стил и защо избра точно него?
Пиша песни от 8 години. Мисля, че е достатъчно дълго. Не съм избирала определен стил. Пиша това, което чувствам отвътре. Не мога да предвидя какво ще напиша, то сякаш е вътре в мен. Отначало чувам неясни мелодии или думи, след това те стават все по-ясни и по-ясни. Записвам си всичко и след това тези неща се превръщат в песен. Хората определят стилът ми като поп и рап, но аз не споря. Не ми пука как го наричат.

4. Колко песни имаш и предстои ли нещо ново?
Около 20-25. Доста са записани, но аз не мога да смогна да запиша останалите. Не съм свързала социалният ми живот с тях. Никой не е доживял да види "възраждането" да започне от концерт. Мнозинството в Русия са предразположени да се забавляват на концерти. Аз имам и социални песни в албума, но те не се интересуват от тях. Те искат да се пее за любов, с поп и рап отенък. Останалите, просто си ги пиша на масата.
Новата ми песен ще излезе на 8 март. Тя ще бъде просто рап, без социална тематика. Моите социални песни чакат своето време. Те вече са написани в моята глава. Една от тези песни ще се казва Европа.
Руският език е сложен, а аз не мога на друг език да предам посланието си. Иска ми се освен да се слушат, а и да се гледат.

5. Какво е посланието на твоята музика?
Музиката за мен е начин за общуване със света. Всичко, което чувствам и преживявам, превеждам в света чрез песните си. Това не винаги е моят личен опит, но моите преживявания са лични. Аз не целя да предам определени мисли чрез нея. Всичко, което ме безпокои, наслаждава, плаши, вдъхновява, всичко, на което се възхищавам и всичко, което искам да спра, всичко това се отразява в песните ми.


6. Интересуваш ли се от политика и следиш ли какво се случва по света?
Като всеки нормален човек аз също се интересувам. Не ми харесва това, което виждам. Всичко, което се случва в света е унищожаването на природата, преразпределението на територии и унищожаването на човечеството. Изчезването на белите хора е особено плашещо, защото аз също съм бяла и бих искала да продължа във вечността чрез моя вид. Ако всичко, което наблюдаваме по света продължи, то след няколко века планетата ще бъде съставена само от азиатци, араби и негри.

7. Какво е мнението ти за имигрантската вълна заливаща Европа?
Имиграцията по мое мнение е, когато човек или семейство се премести в друга държава. Те стават част от тази страна, губят своята култура с всяко поколение и все повече се сливат с новата култура. Освен това техният род се разтваря сред народа в страната, в която са се преместили.
А това, което се случва в момента в Европа приятели, е окупиране на нашата земя. Това е унищожение на нашата култура и замяната й с нова - с културата на нашествениците. Това е подмяна на населението с негри и араби. Народите, които са изоставили родината си, според мен завладяват мирно земите на европейските народи. Европа трябва да защити интересите си и да изгони нашествениците. Смятам, че ако не се предприемат драстични мерки за защита на коренното население на Европа, то нашите внуци ще знаят за бяла Европа и културата й само от книгите. Проблемът е, че европейците се опитват да бъдат добри, затова позволяват на нашествениците да им отнемат правата. Мисля, че трябва да бъде ясно кой е домакинът и кой е гостът. Когато махнем вечерята от масата удома, да се знае кой трябва да си отиде.

Упрявляващите ни учат, че е необходимо да сме хуманни. Но човечеството, това е абстрактно понятие. Нека да си представим следната ситуация: "Аз съм хуманна и завеждам гладна мечка удома. Нещата ще изглеждат по следния начин. Аз ще бъда мила и добра. Но когато мечката откаже да напусне, то аз ще трябва да й предоставя една стая от моят дом. Също така ще трябва да работя повече, за да мога да я изхранвам. Ако аз не я отпратя, ще бъда герой в нечии очи. Може би дори ще пишат във вестниците за моята доброта. Пролетта мечката ще иска да бъде със женска, но тъй като няма да има такава, то тогава тя ще изнасили 10-годишната дъщеря на съседа ми (според мечока, тя вече не е дете и е в зряла възраст). Тогава знаете ли как ще реагира европейското общество? Ще обвини мен, че аз не съм подсигурила женска за мечката. Във всички предавания, те ще съжаляват мечока и ще обвиняват мен. По-късно ще бъда уволнена от работата си, защото моето "лошо отношение" към мечката вреди на репутацията на компанията. В същото време аз вече няма да мога да донасям достатъчно храна на мечката. Тогава тя ще посегне освен към мен и съседа, а и на цялото село. Няколко години по-късно животинските правилата ще се наложат в селото. И, разбира се, всичко това ще бъде хуманно, защото аз съм любезна и добра. Но дали ще бъде хуманно за 10-годишното момиче и неговите родители? Или за някого друг от селото?".

Аз пращам по дяволите тази хуманност. Това е лицемерие! Това се използва, когато някой иска да отнеме вашата земя, вашите ресурси, вашите работни места и вашите дъщери в края на краищата. Европа е готова да даде всичко на нашествениците, просто не трябва да изглежда агресивно и нехуманно. Според моето мнение, това е пълен идиотизъм. Мен ме е жал за европейците, защото в момента се решава кой ще бъде господар на тази земя. Ако нашествениците превземат нашите земи и започнат да управляват, то тогава те ще си разказват вицове за хумаността на хората.

8. В момента е актуална темата за хомосексуалната "революция". Какво е мнението ти за хомосексуалистите, педофилите, лесбийките, феминистките и всички останали от това общество?Един ден имах сън, в който всички хомосексуалисти, транссексуални хора, педофили и феминистки изгоряха в един голям огън. Докато гледах този величествен пламък вътре в мен имаше чувство на пълна безопасност и чистота. И досега това е един от любимите ми сънища.

9. Каква е ситуацията в Русия и кои според теб са основните проблеми в държавата?
У нас, Китай "мирно" изсича Сибир и изнася нашата дървесина. Също така даваме по-евтино на Китай други ресурси, които се продават по-скъпо тук. Нямаме голямо вътрешно производство, а само изнасяне на ресурси. През 2005 г., управляващата партия обеща, че хората ще получават процент от продажбата на тези ресурси, но те ни излъгаха. Ние не получихме нищо, а те все още управляват. Те ни казват: "вижте колко нови фабрики построихме", но те не признават, че има разлика между руски завод и френски завод. Аз не съм като тях да считам автомобилите ВАЗ за руско производство. Нашето правителство, и всички намиращи се на високи постове в страната са предимно евреи. Абсурдно е да си представите, че евреите ще мислят за интереса на моят народ. Проблемите на моята страна могат да бъдат изброявани до безкрайност, но най-важното по мое мнение е измамата със замяната на понятието за държава.

Нашето правителство, нашият президент и ние официално действаме в интерес на държавата. Но какво е това понятие?
Ако сте забелязали, изглежда, че държавата е апаратът на чиновниците. Тези служители принадлежат към земята, която на картите е обозначена с името Русия. Всичко, което се случва на тази земя, се случва в интерес на тези служители (които наричат себе си държава). Хората, които са живели на тази земя от незапомнени времена - също принадлежат на длъжностните лица (т.е. държавата). Ако група хора искат да живеят и работят в полза на себе си и техните семейства, а не на държавните служители, те ще бъдат наречени "предатели" и ще бъдат съдени за предателство на държавните служители.

Надявам се, че освен мен има и някой друг, който забелязва това заместване на понятията. Всъщност мисля, че държавата, това е народът! Всичко, което се прави в интерес на народа, е интересът на държавата. Всичко, което не е от полза за хората, е предателство на държавата.

- Да дадеш земята на Китай, да реже дървата за 50 години под аренда е предателство спрямо народа (държавата). Защото след това тази земя ще бъде пустиня, а ние ще бъдем завинаги лишени от горите на Сибир.

- Да се даде печалбата от продажбата на ресурси на длъжностни лица и определени компании е кражба и предателство спрямо народа (държавата). Всички печалби трябва да се разпределят между народа (държавата).

- Отравянето на хората с отрови е предателство срещу народа (държавата) и т.н.

Длъжностните лица трябва да служат само на хората. Те трябва да направят така, че животът на народа да е прекрасен. Ако един служител не може да се справи с това, то тогава значи той трябва да бъде освободен от този пост. Както добрият сервитьор наблюдава масата, за да може навреме да отнесе ястия и чисти прибори, така и служителят трябва внимателно да слуша настроението на народа и да го задоволява.
Хората са господарят. Служителят и законът са служители на народа. Проблемът на Русия е, че тук чиновникът е шеф, народът е роб, законът е охрана, така че робът да не може да атакува господарят.

10 . Какво трябва да сторят белите народи, за да оцелеят?
1. Да се обединят.
2. Престанете да играете по идиотски правила, а действайте само в интерес на своят народ.
3.  Забравете за хумаността и толерантността, защото това са само трикове за латентни роби.
4. Не позволявайте повече на евреи и други народности да управляват вашата страна. Евреите трябва да управляват евреи, руснаците руснаци, българите българи.

11. Ако гостите се държат като врагове, то тогава престанете да ги считате за гости и им покажете вратата. Ако те доброволно не желаят да си отидат, то тогава ги изгонете със сила.
За да не ми се препише нещо, което не съм казала, аз уточнявам: аз не съм за изгонването на всички небели, които живеят в исторически белите страни. Аз съм за изгонването на всички чужди небели врагове. Само враговете, които нарушават интересите на белите, за сметка на собствените си интереси, налагат своят култура и ценности. Тези, които не признават традициите на онези народи, на чиито земи са дошли, но насилствено налагат своите такива. Също така и тези, които идват в нашите страни за да паразитират и извършват престъпления. Смятам, че такива хора са нашественици и врагове. За такива аз смятам, че трябва да се прилага сила.

12. Ти пушиш ли? Ти пиеш ли? Какво е мнението ти за алкохола, наркотиците и цигарите?
Нищо от изброеното не употребявам. Ако аз имах собствени роби, на всички тях щях да им давам тези наркотици. Защото никой не се нуждае от силни роби. Робът трябва да бъде силен до толкова, колкото да може да работи, за да бъда аз добре. До толкова, колкото, когато умре да остави поколение, което да поръдлжи да работи за моето благо. Всеки, който има силата да направи нещо друго, е опасен за робството и става нежелан, защото във всеки един момент могат да ме свалят от власт и да започнат да работят за собственото си благо. А, аз не искам моите роби да започнат да живеят и работят за себе си. Разбира се, през цялото време аз ще ги опианявам, за да ги правя слаби. Мисля, че това е гениално.

13. Каква религия изповядваш и защо избра нея?
Аз не съм религиозна.
Не вярвам в дядото на небето, който е създал някакви правила и би наказал жестоко всеки, който не ги спазва. Който вижда всичко, което е добро и лошо, но все пак е готов да накаже добрият, само защото не се е покаял пред него. Но същевременно е много любезен и обича всички. Също така не вярвам и в дядото, който обещава праведни девици, защото аз съм виждала девици и не съм сигурна, че биха искали да правят секс с тях. Аз не вярвам, че този, който е създал света за една седмица, се нуждае от златни куполи и посредници със златни часовници. Не спазвам религиозни ритуали.
Вярвам в божествеността на природата. Аз усещам енергиите на всичко и живея в хармония със съвестта си. Едно малко езерце в гората - това е най-красивият храм, в който бих се чувствала Бог. Самата аз се чувствам божествено. Вярвам, че съм едно цяло с вселената.

14 Има ли личности, които те вдъхновяват? И защо?
Индивидуалните качества на личностите - да. Но цялостна личност - не.

15. Би ли дошла в България ако бъдеш поканена за концерт?
С голямо удоволствие!

16. Искаш ли да кажеш нещо, което сме пропуснали да те попитаме?
Смятам, че грешките все още могат да бъдат поправени. Вярвам, че все още можем да запазим кръвта си, нашите земи, нашата култура. Но за съжаление имаме много малко време за да го направим.