понеделник, 22 септември 2014 г.

Ексклузивно! Алексей Воеводин даде първото си интервю за българските националисти!

Нашият екип успя да намери контакт и начин да направи интервю с осъдения на доживотен затвор руски sXe националист - Алексей Воеводин (СвР). Воеводин е осъден за участие в терористична група и извършването на множество убийства по расови подбуди. Групата БТО е една от най-активните в националистическите среди.
Предоставяме ви единственото интервю давано някога специално за българи. Дори и строгостта на руските затвори не успя да ни спре да го проведем!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Привет от България. Кажи ни първо как си здравословно?

- Поздрави, славяни!

88! Здравословно съм добре. Занимавам се със спорт. Въпреки това, тази година три пъти в знак на протест срещу администрацията на затвора си рязах вените на ръцете.
На 20.01.2014 г., докато ме водеха към съдебната зала, между мен и конвоиращите възникна конфликт, и на мен ми се наложи да ги отблъсна силово.

2. Би ли ни разказал какви са условията в затвора?

- Условията в затвора се възприемат по различен начин. Например ако един немец попадне тук, то той ще бъде изненадан колко зле е положението, но ако един узбек се озове в затвора, той ще бъде по-добре тук, отколкото у дома. С една дума всичко е относително.
Ще разкажа накратко. Преди бях в килия от 8 кв.м. с още 4-5 затворници. По принцип те са скинове осъдени за други случаи. Често се засичаме с цветнокожи. Конфликти с нечовеци се появяват навсякъде. През февруари на 2011 г. младият националсоциалист Дима Антипов, осъден на 9 години, беше убит в колонията в региона Архангелск при сблъсък с унтерменши.
В момента аз съм затворен в самостоятелна килия от 8 кв.м. От три години съм в строг тъмничен затвор. Лятото е горещо, зимата студена, отвратително. Сутрин ми дават нелоша овесена каша, а останалата храна и кучето ми не би я яла. Нямам телевизор, хладилник и топла вода. Имам право на 1 час самостоятелен престой на открито в двор от 10 кв.м. в прах и мръсотия.
Наскоро прочетох книга за Ерих Хартман, в която се разказва как немските асове са преживявали в Гулаг. Хартман без съмнение е живял в по-лоши условия, така че аз не бих се оплакал никога. Тук не е нито Сахара, нито Гулаг. Не разбирам NS момчетата, които предават своите възгледи в подобни условия. Освен това не всички NS в руските затвори са в лоши условия. Радвам се, че си помагаме. В този затвор, всички NS преживяваме нормално.

3. Кои са нещата, които ти дават сили да издържаш психически зад четирите

стени?

- Какво да ви кажа... Мен ме поддържа мисълта, че знам, че съм прав. Аз знаех, че заради моите действия ще бъда осъден или убит. Аз не се страхувах през 2003 г. да започна RAHOWA и 11 години по-късно съжалявам единствено затова, че малцина го направиха. Да, враговете ме осъдиха на доживотен затвор, но убитите никой няма да ги върне (смее се), в случай на победа, ние ще бъдем много по-строги към ционистите, отколкото са те сега към нас. Мен морално ме поддържат и преките действия извън стените. Например, на мен ми беше много приятно да науча, че през 2011 г. в няколко български града националисти въстанаха срещу циганите.
Никола Каролев правилно каза, че NS затворниците трябва да приемат нещата нормално, все пак са арийци. Може да звучи малко патетично, но аз наистина мисля същото. Дейвид Лейн прекара около 20 години в затвора и не предаде расата си. Той е герой, въпреки, че не съм съгласен с всичките му възгледи.
И още нещо. В книгата за Ерих Хартман се казва, че без жена си той не би издържал в затвора. Тя му е давала сили. Същото мога да кажа и аз за моята съпруга. Тя ми е най-голямата подкрепа. Истински пример за белите жени – съпруга и майка.

4. Кога и защо избра да станеш Straight Edge и беше ли ти труден прехода към това?

- Станах sXe през 2002 год., а вегетарианец, през 2005 год. Този преход не беше труден. За ариеца не е сложно да се откаже от слабостите. Аз никога не съм употребявал цигари и наркотици. Понякога съм пийвал бира за компанията, но нищо повече. Предвид тези факти, не ми беше трудно да стана Стрейт Едж. Защо го направих? Аз смятам, че отказването от слабостите е пътя на расовия воин. Само така един воин може да се отдаде изцяло на една цел – RAHOWA. А относно вегетарианството – в знак на почит към природата. Не исках да бъда съучастник в тази кървава експлоатация. Хитлер, Дейвид Лейн, Савитри Деви са били вегетарианци и това не им е пречело да се борят за своята раса.

5. До колкото знам ти си Веган. Успяваш ли да си набавиш нужните витамини и протеини за своите фитнес тренировки?

- Аз не съм веган – аз съм вегетарианец. Бих искал да стана веган, но в затвора е невъзможно. По отношение на витамините и протеините – нищо от тези неща не могат да бъдат допуснати в затвора. Направил съм си програма и от затворническия магазин си купувам мляко, сирене, зеленчуци, плодове, плюс вегетариански наденички и т.н. Повечето неща просто липсват.

6. Straight Edge проповядва освен здравословен начин на живот и засилен активизъм, също така и строги морални ценности и принципи. Трудно ли ти беше изграждането им?

- Да, sXe не е само отхвърляне на вредните вещества, но и спазването на определени морални принципи. За белия човек не е трудно да ги следва. Да кажем, че винаги съм вярвал, че разврата и корупцията са ни враждебни. Нордическият човек трябва да се стреми да създаде семейство, да го обича, да има деца, да им бъде верен. Запознайте се с творчеството на Вильгельма Арпа „Честта да възпитаваш в идеал” и статията на Альфреда Эйдта „Смисълът от встъпването в брак”, в тях се казва по-добре, отколкото аз мога да се изкажа.

7. Вашата организация беше една от най-активните в NS движението в цял свят. Разкажете ни малко повече за вътрешната й йерархия и изграждането на структурата й.

- Трудно ми е да отговоря на въпроса за йерархичната структура на БТО. Нека просто да кажем, че ние бяхме един малък екип от доброволци. Ние нямахме почти никакъв контакт с други NS групи от нашия град, макар, че имахме няколко съвместни акции. Без съмнение Димитрий Боровиков беше човекът, който ни вдъхнови да се борим, човекът, който ни изведе напред. Групата имаше свои собствени правила. Винаги носехме ножове и лютив спрей. Бяхме расисти, славянски езичници и sXe. Нямаше външни лица без значение от техните възгледи и действия. Придобихме легално и нелегално огнестрелни оръжия с които да атакуваме нашествениците и т.н.

8. Ще ни кажеш ли какви грешки допуснахте, за да се стигне до разбиването на организацията?

- Лошото беше, че бяхме много млади. Аз например съм скинхед от 14 годишен. От този момент аз съм действал по улиците на града ми. Но нашата организация е основана през 2003 г., когато бях на18 години. Не е много. В допълнение, ние придобихме опита си от допусканите грешки. В Невоград до тогава нямаше група като нашата ( новоизлюпила се скин-бригада, която убива небели - разтрелва ги, изгаря ги. Използват огнестрелни и травматични оръжия, както и ножове, брадви и чукове), тоест нещо, което хората не бяха виждали. Ние действахме около 3 години.
Една от грешките е много подобна на тази, за която Дейвид Лейн е писал относно „The Order” – че е трябвало да създадем 3-5 групи от по 2-3 човека (или дори единствен), а не една единствена организация, в която ще се появи един слабак и ще издаде всички NS.

9. Поддържаш ли контакт с останалите момчета от организацията или системата ви е изолирала един от друг? В различни затвори ли сте?

- Аз ще ви кажа за случаи в които имах възможност да се срещна и с наши другари, които не бяха от БТО. Например, тази година, когато ме водеха към съда (мен в момента ме съдят за убийството на руски гопник, който заедно със свои приятели в пияно състояние се заядоха с нас и в резултат на това получиха няколко ножа), се срещнах с Пашу Стогова, Пашу Гоголицына, Захара (убил дегестанец през юни на 2013 г.), Колю-Катакомбника (убил през 2012 г. уезбекистанец), Макса Кравцова (убил педофил през 2012 г.), Сашу Масленникова и други. Видях и своя другар от БТО Лёху Костраченкова.

10. Какъв съвет ще дадете на сегашните улични активисти, за да не повторят грешките ви?

- Трудно е да се дадат идеи и съвети на другари от различни градове и държави, които действат в напълно различни условия. Действията в големите градове са различни от тези в малките. В Украйна например NS момчетата си създадоха въоражени батальони, но това е невъзможно да стане в други страни, където NS активистите са малко, полицията и небелите са много. В такива страни могат да действат групи от 2-10 човека, та дори и сам човек. Като цяло това мога да кажа.
Никога не разказвай за своите възгледи и дела. Ако те хванат, никога не си признавай, ако го направиш, то значи сам се вкарваш в затвора. Ако имате възможност живейте там, където никой не ви познава. Преди 15 години беше невъзможно, но сега е реално. 3-ма активисти от германската НСИ (нелегална NS група) са действали повече от 10 години. Техният принцип бил: „По-малко думи и повече дела”. Затова е най-добре да действате самостоятелно или в групи от 2-3 души.


11. Кой са основните проблеми, пред които са изправени белите народи? Как трябва действаме и в каква насока да се развиваме, за да променим тези проблеми?

- Основният проблем пред, който всички бели нации са поставени е оцеляването. Сега не е време за спорове и обиди за това кой бил прав, кой бил крив преди 200-300 години. Белите народи са на ръба на смъртта. Всички спорове въз основа на религия, територия, различни мнения и т.н. само влошават положението. В статията си „Агонията на един човек” Дейвид Лейн написа думите: „Ние трябва да подсигурим съществуването на нашите хора и бъдеще за белите деца” и „Бялата арийска жена никога не трябва да изчезва от лицето на земята”.
„Всичко останало е без стойност сега”. Това са думи на Дейвид Лейн, който прекара около 20 години зад решетките. Аз не мога да се изкажа по-добре.

12. Как трябва да изглежда истинският националист според теб? Кои са основните неща, на които трябва да учи бъдещите активисти?

- Истинският националист трябва да бъде расист и воин. Няма значение дали си християнин или езичник, славянин или скандинавец. Националиста трябва да разбере, че в основата на всяка нация е расата. Недопустимо е повече арийците да се бият помежду си, за радост на ционистите (това не са мои думи, а са на Макс Хамър). Националистите трябва да се борят срещу враговете на нацията и расата. Това е главното. Плюс, разбира се, верни на идеята, братята и сестрите, саможертвата, и твърди в изпитания. Това трябва учи младото поколение.
„Не става дума за значки, кафяви униформи и други подобни неща, а за ритъма на твоето сърце” – Адолф Хитлер.
 
13. Какво мислите за ситуацията в Украйна? Запознат ли си със случващото се там?

- Аз неведнъж съм писал за Украйна. Моята гледна точка се споделя от малко хора в Русия. Аз подкрепяма украинските NS, както и NS от другите страни, които ги подкрепят. Сред руските NS има немалко, които отидоха да се бият за Десен Сектор, в Азов и т.н. Но има и такива, които се застъпват за Новорусия. Мисля, че те грешат. Новорусия е проект на Путин, който няма нищо общо с образа представен от някои медии. Путин не е NS, а Русия е на второ място по приемане на имигранти отстъпвайки единствено на Съединените Щати. Нашата страна е наводнена от небели. Това е политиката на Путин. Аз не подкрепям и правителството на Украйна (Поршенко и Яйценюк). Аз съм за Белите нации. Същността на Новорусия е антифашизъм и путинизъм. Така, че аз съм за Укранските NS.

14. Има ли личности, които ви вдъхновяват?

- От личностите в моя град ме вдъхновяват моите съратници. От личностите като цяло в Русия ме вдъхновяват лидерът на Асоциацията на Белите политически затворници и военнопленници «Спаса» Никола Каролев, огромно уважение изпитвам към Максим Базилев, Роман Нифтонов, братята Вокиним и другари от NS/WP (особено Саша Чука), Землегор и много други руски герои, които не споменах. Разбира се, вдъхновен бях и от Дима Боровиков. От световните бели герои, голямо впечетление ми направиха Лейн, Матюз, Скутари, Фрейзър Глен Крос, Джоузеф Пол Франклин. Не мога да не спомена и Брайвик и още много други неизброени славни герои. Не искам да отмина и нашите жени, сестри и майки: Олга Войводина, Вероника Каролева, Беате Чале, Валиса Каролева, Маша Галенко, Маша Хапилина, Женя Жихарева и други валкирии и беригини

15. Освен подкрепата от съпругата ти, получуваш ли такава и от други националисти?

- Да. Оказват ми помощ NS-другари. Съратници помагат на мен и на моето семейство. Не ме оставят да се почувствам забравен. Болшинството от достойните политически затворници се подкрепят, което е добре

16. Бихте ли искали да кажете нещо, което сме пропуснали да ви попитаме?

- Да, искам да направя няколко допълнения. Аз видях снимки на украински националисти, които бяха разпънали транспаранти с моето изображение и това на Каролев. Доста от украинските националисти ни уважават, но така както и при някои от руските има такиви, които не споделят нашите възгледи, по отношение на борбата. Естествено, всички млади скинове, които ловуват по нашите градове антифашисти и имигранти уважават нашите дела. Но болшинството от слабите и лъженационалистите ни заклеймяват и осъждат за убийствата на чужденци, антифашисти и функционери на ционистката система. На второ място аз се надявам, че това интервю ще послужи за сближаването на NS в нашите страни. Аз ще помоля да публикувате не само превода на вашия роден език, но и варианта на руски + моето ръкописно писмо. Трето - аз поздравявам всички войни на белите народи, които се противопоставят не само на думи, а с дела на нашествениците. Четвърто - аз искрено се радвам, че в Югославия (наистина вече бивша) и в България има такива Бели хора – и в Расов план, и в план за действие, и в Духовен план. Прочетох за България в книгата «Святослав Хоробре», както и в редица други исторически книги, в това число и за героичната съпротива срещу турската експанзия, както и за битките с Византия. И пето – желая на вас и вашите другари, на всички WP воини - сила на Духа. Бях изненадан, когато разбрах, че в България има доста действащи националисти, които атакуват и противодействат на врага с различни средства. Не съм очаквал. Радвам се, че има достойни бели хора сред вас.

Не се предавайте, не падайте духом. Надявам се, че RAHOWA ще продължи и Белите ще победят. Аз вярвам, че вас ционистите няма да ви видят сломени. Дръжте се! Успехи в борбата! 14/88/82. SXE

П.С.: Бих искал да добавя накрая. В няколко мои писма и статии, които са публикувани в интернет, аз писах, че Южна Европа (Португалия, Испания, части от Франция, Италия, страни от бивша Югославия, Гърция, България, Унгария, Румъния) в голямата си част вече не са бела, поради голямата численост на имигранти и смесването с тях. На Север смесването е много по-малко. Но както и там, така и в това интервю аз подчертавам, че уважавам белите воини от всяка страна. Аз подкрепям техните преки действия. Подкрепям и белите българи в това число. И без значение колко е тежка ситуацията, аз подкрепям борбата! Поздравявам всеки бял българин, който води RAHOWA!